Show simple item record

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorMacurová, Alena
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:17Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113394
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractStrategická analýza je proces, při kterém shromažďujeme a následně analyzujeme a hodnotíme získané informace konkrétního podniku. Cílem diplomové práce je na základě provedené strategické analýzy v podmínkách společnosti DHL zjstit faktory, které ovlivňují vnitřní i vnější firemní okolí. První kapitola je zaměřena na přiblížení problematiky strategické analýzy, vymezení základních pojmů a seznámení s používanými nástroji strategické analýzy. Hlavním předmětem druhé části je seznámení se společností DHL, v jejíž podmínkách bude provedena strategické analýza. V kapitole je mimo jiné definováno odvětví, ve kterém firma provozuje svou podnikatelskou činnost a také vize, mise a současná strategie firmy. Třetí kapitola se věnuje praktickému provedení analýz makro a mikro prostředí podniku. Na tuto kapitolu navazuje čtvrtá část, ve které je provedeno vyhodnocení jednotlivých analýz a přidány vlastní návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractStrategic analysis is a process when information related to particular company are being gathered and then analysed and evaluated. The aim of this Thesis is to based on the stategic analysis in the conditions of the DHL company recongnize factors that affect internal and external company environment. The first chapter focuses on to give an idea of strategic analysis, to define basic concepts and apprise of used tools of strategic analysis. The main subject of the second part is an introduction to DHL in which conditions will be performed strategic analysis. The chapter is also dedicated to define the industry in which the company conducts its business, to vision, mission and currect company strategy. The third chapter applies to practical execution of internal and external environment analysis of the company. This chapter is followed by forth part which is an evaluation of individual analysis and supplemented with suggestions and recommendations.en
dc.format.extent2472484 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDHL, strategie, strategická analýza, PEST, SWOT, finanční analýza.cs
dc.subjectDHL, strategy, strategic analysis, PEST, SWOT, financial analysis.en
dc.titleAplikace strategické analýzy v podmínkách společnosti DHL s. r. o.cs
dc.title.alternativeApplication of Strategic Analysis in the Conditions of DHL s. r. o. Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrebová, Denisa
dc.date.accepted2016-09-06
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAC0067_EKF_N6208_6208T037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record