Show simple item record

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorKrčmářová, Jaroslava
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:23Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113420
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem „Aplikace strategické analýzy při přípravě vstupu na zahraniční trh“ je zaměřena na společnost BLOCK a.s., zabývající se tzv. čistými prostory. Tato společnost chce výhledově proniknout na rakouský trh. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako strategická analýza, PEST analýza, SWOT analýza, Metoda 4C, či Porterův model pěti konkurenčních sil. V praktické části je pomocí výše uvedených metod řešena problematika společnosti při přípravě vstupu na zahraniční. Cílem této práce je zjištění potenciálu společnosti pro vstup na další trh. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení, jak tento proces uskutečnit. Mezi tyto doporučení patří například zajištění podrobné analýzy zahraničního trhu, zlepšení jazykové vybavenosti zaměstnanců či účast na zahraničním veletrhu.cs
dc.description.abstractThe Final thesis titled "Application of strategic analysis of the preparation for foreign market entry" is focused on the company BLOCK SpA, dealing with Clean Rooms Solutions. The company wants to enter the Austrian market. The theoretical part of the thesis explains concepts such as Strategic Analysis, PEST Analysis, SWOT Analysis, 4C Method, or Porter's Five Competitive Strenghts Model. In the practical part, the mentioned methods are applied in the process of preparation of the foreign market entry. The aim of this study is to determine the potential of the company to enter the new market. The result of the work is suggestions and recommendations on how to implement this process. These recommendations include requirement of a detailed analysis of the foreign market, improving language skills of the company‘s employees or participation in foreign trade fair.en
dc.format.extent3093012 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZahraniční trhcs
dc.subjectRakouskocs
dc.subjectČisté prostorycs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMetoda 4Ccs
dc.subjectForeign marketen
dc.subjectAustriaen
dc.subjectCleanroomen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter’s five competitive forces modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmethod 4Cen
dc.titleAplikace strategické analýzy při přípravě vstupu na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeApplication of Strategic Analysis of the Preparation for Foreign Market Entryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKonvičný, Zbyněk
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRC0020_EKF_N6208_6208T037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record