Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPochyla, Martin
dc.contributor.authorJanků, Tomáš
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:25Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113429
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem práce je aplikace vybraných aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod. Součástí řešení práce za účelem dosažení cílů bylo představení teoretických základů souvisejících s problematikou online marketingu, analýza současného stavu internetového obchodu z pohledu aktuálních nástrojů online marketingu a samotná aplikace vybraných trendů online marketingu, které byly v práci představeny. Celková problematika byla řešena pomocí aktuálních nástrojů online marketingu, mezi něž patří například integrace internetového obchodu na sociálních médiích, vytvoření kampaní na podpůrných stránkách (microsite) za účelem zpětných odkazů či zkvalitnění komunikace se zákazníky pomocí e-mail marketingu. Zmíněné kroky směřují ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu, zkvalitnění důvěry u zákazníků a tvorbě relevantního obsahu internetového obchodu. Veškeré aplikace nástrojů online marketingu, které byly součástí této práce, vedly k celkovému nárůstu objednávek internetového obchodu. Hlavním zjištěním aplikace aktuálních trendů online marketingu bylo zvýšení konverzního poměru internetového obchodu v průměru o jedno procento oproti minulému roku, tedy roku 2015.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is implementation of current trends in online marketing on the internet shop. In order to achieve the objectives, the thesis encompasses introduction of theoretical foundations related to the issues of online marketing, analysis of the current e-shop state from the perspective of current online marketing tools and application of selected online marketing trends that have been presented in the work itself. The overall problem was solved by using current tools of online marketing. This included for example the integration of e-shop on social media, creation of campaigns on support websites (microsite) for the purpose of backlinks and for improving communication with the customers through e-mail marketing. These steps are intended to increase traffic of the e-shop website, improve confidence among the customers and to create relevant content for the e-shop. All applications of online marketing tools that were part of this work, led to an overall increase of e-shop’s orders. The main finding gained by the application of the current online marketing trends was an increase of conversion ratio for the e-shop. The increase was on average about one percent compared to the previous year, ie 2015.en
dc.format.extent3902722 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjecte-mail marketingcs
dc.subjectmicrostitecs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectUXcs
dc.subjectSIIcs
dc.subjectVŠBcs
dc.subjectEKFcs
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectinterneten
dc.subjecte-shopen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjecte-mail marketingen
dc.subjectmicrositeen
dc.subjectSEOen
dc.subjectUXen
dc.subjectSIIen
dc.subjectVŠBen
dc.subjectEKFen
dc.titleAplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchodcs
dc.title.alternativeImplementation of the Current Online Marketing Trends in Online Shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRandýsek, Štěpán
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatiky
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN0228_EKF_N6209_6209T025_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam