Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorKáňová, Vendula
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:33Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113456
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractObsahem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu. Hlavním bodem práce je nákupní rozhodovací proces zvolených generací a identifikace rozdílů. Nákupní rozhodovací proces je popsán pomocí sekvenčního modelu. Data byla pro analýzu získána prostřednictvím marketingového výzkumu metodou elektronického dotazování CAWI a byla vyhodnocena pomocí statistického programu SPSS. Na základě výsledků výzkumu byly vytvořeny návrhy a doporučení pro objekty působící na trhu cestovního ruchu.cs
dc.description.abstractThe content of this master´s thesis is consumer behaviour analysis of generation X and Y on the tourism market. The main point of this work is consumer decision-making process of the chosen generations and identification of differences. The consumer decision-making process is described using a sequential model. All the data for the analysis were gained by means of marketing research by method of electronic questioning called CAWI and were analysed using SPSS statistical program. According to the results of the research were formed proposals and recommendations for units operating on the tourism market.en
dc.format.extent6400913 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttourismen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Generation X and Y on the Tourism Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandra
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAN0079_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam