Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorKorpasová, Kateřina
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:36Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113468
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá hodnocením merchandisingových aktivit v maloobchodě. Hlavním cílem je zhodnotit úroveň merchandisingových aktivit na trhu džusů u značky RELAX ve vybraných maloobchodních jednotkách a maloobchodních formátech. Diplomová práce je rozdělena na 4 části. První část se zabývá charakteristikou trhu s džusy. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky merchandisingu. Ve třetí kapitole je metodika výzkumu, kde byl zvolen Total Shopscore Index jako metoda pro hodnocení úrovně merchandisingových aktivit. Čtvrtá kapitola popisuje analýzu výsledků. Výzkumem diplomové práce bylo zjištěno, že merchandisingové aktivity jsou nejlépe plněny v hypermarketech. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení, které by měly dopomoci zlepšit úroveň merchandisingových aktivit a posílit postavení džusů RELAX v maloobchodě.cs
dc.description.abstractThe master thesis deals with an evaluation of merchandising activities in retail. The main target is the evaluation of the merchandising activities level for the juice RELAX on the market, by retail units and retail formats. This thesis is divided into 4 sections. First section deals with the characteristics of the market for juice. Second section is addressed to theoretical merchandising. The third section describes the research methodology. The Total Shopscore Index calculation is used as a method for the merchandising level evaluation. The section four describes an analysis of results. This thesis figured out, that merchandising activities are fulfilled in hypermarkets at the most. The thesis also proposes recommendations, that can help to increase the level of merchandising activities and strengthen the position of RELAX juices in retail.en
dc.format.extent3936222 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjecttrh džusůcs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectretailen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectmarket of juiceen
dc.titleAnalýza merchandisingových aktivit na trhu s džusycs
dc.title.alternativeAnalysis of Merchandising Activities on the Juice Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR0073_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam