Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorMalinovská, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:51Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113522
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků s obchodním centrem Frýda, které se nachází ve Frýdku – Místku a bylo otevřeno v listopadu roku 2014. Tento projekt byl od samého počátku provázen negativními ohlasy a protestními výstupy především místního obyvatelstva z důvodu nutnosti zbourat víceúčelovou sportovní halu. Přes veškerou snahu se nepodařilo demolici haly zabránit. Cílem diplomové práce je změřit spokojenost zákazníků s nově postaveným obchodním centrem Frýda, s nabízenými službami a dalšími faktory ovlivňujícími postoj a loajalitu zákazníků ke zkoumanému centru. Dílčím cílem je také zjistit názory respondentů na demolici bývalé sportovní haly a následně je srovnat dle místa bydliště oslovených zákazníků. V práci je použita faktorová analýza, závislost mezi názorem na demolici haly a místem bydliště je zkoumána pomocí testování hypotéz. V závěru práce jsou na základě provedené analýzy doporučeny možné návrhy ke zlepšení spokojenosti se zjištěnými problematickými faktory.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the customer satisfaction measurement with the shopping centre Frýda, which is located in Frýdek – Místek and was opened in November 2014. This project was from beginning accopanied by negativ reaction and protests primarily by the local population because of the necessity to demolish the multipurpose sports hall. Despite all efforts failed to prevent the demolition of the hall. The main objective of the thesis is to measure customer satisfaction with newly built shopping centre Frýda, with the offered services and other factors which influence attitude and loayality of customers to this centre. The partial objective is to find out respondent´s views on the demolition of the sports hall and compare these views with the customer´s place of residence. In this thesis is used factor analysis, correlation between views on the demolition of the hall and place of residence is examined by hypothesis testing. In the conclusion of this thesis there are recommended proposals to improve the satisfaction of the identified problematic factors.en
dc.format.extent19258387 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectcelková spokojenostcs
dc.subjectobchodní centrumcs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjecttestování hypotézcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectglobal satisfactionen
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjecthypothesis testingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s obchodním centremcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL0072_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record