Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorJarošová, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113528
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingu na trhu s energetickými nápoji. Teoretická část popisuje maloobchod, merchandising a jeho jednotlivé nástroje, nákupní prostřední a atmosféru maloobchodních jednotek a v neposlední řadě charakteristiku trhu energetických nápojů. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze merchandisingu značky Red Bull a doporučením, která z analýzy vyplývají. Metodou, která byla použita pro získání primárních dat, je pozorování a Total Shopscore Index. Cílem práce je na základě metody Total Shopscore Index vyhodnotit úroveň merchandisingu produktů společnosti Red Bull Česká republika s.r.o, tzn. zjistit a porovnat přítomnost, prezentaci a pozici této značky ve vybraných maloobchodních prodejnách a následně pak srovnat mezi jednotlivými maloobchodními formáty a obchodními řetězci.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes the merchandising of energy drinks in retail store. The theoretical part describes the various tools used for merchandising, shopping environment, atmosphere of the reail store and characteristics of energy drinks market. The practical part is devoted to the data gathering, merchandising analysis of Red Bull brand and recommendations that arise from the analysis. The methods used to obtain the primary data were observations and the Total Shopscore Index. The aim of the work is based on methods Total Shopscore Index to assess the level of merchandising products company Red Bull Czech Republic s.r.o, ie. identify and compare presence, presentation and position of the brand in specific retail stores and subsequently compare between different retail formats and retail chains.en
dc.format.extent1325991 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectindex přítomnostics
dc.subjectindex pozicecs
dc.subjectindex prezentaccs
dc.subjectRed Bullcs
dc.subjectenergetický nápojcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectInventory Indexen
dc.subjectPresentation Indexen
dc.subjectPosition Indexen
dc.subjectRed Bullen
dc.subjectenergy drinken
dc.subjectretail storeen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza merchandisingu na trhu s energetickými nápojics
dc.title.alternativeMerchandising Analysis on the Energy Drinks Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2016-08-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAR0046_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record