Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorVenská, Alena
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113529
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice značky v maloobchodě. Teoretickou část tvoří definování značky, její funkce a druhy, strategickým a marketingovým řízením značky a následnou analýzou v maloobchodě. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze konkurenční pozice značky v maloobchodě a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito kvalitativní pozorování a metoda Total Shopscore Index. Cílem této práce je zjistit jakou konkurenční pozici zaujímá značka pracího prostředku v maloobchodních jednotkách a srovnat úroveň prezentace ve stanovených prodejnách dle jednotlivých obchodních společností a typu obchodně provozních formátů.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on Competitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outlets. The theoretical part consists of defining the brand, its functions and types, strategic and marketing brand management and subsequent analysis in retail. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis competitive position, and subsequent recommendations. The primary information is obtained by qualitative observations and method Total Shopscore Index. The final aim of this work is to determine how is the competitive position of the brand detergent in retail and to compare the level of presentation in stores by individual trading companies and the type of business operating formats.en
dc.format.extent5758099 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectArielcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectArielen
dc.subjectbranden
dc.subjectretailen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice značky v maloobchoděcs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis of the Brand in the Retail Outletsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmar
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVEN0026_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam