Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWozniaková, Zuzana
dc.contributor.authorSošková, Zuzana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:55Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113537
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětná diplomová práce je dedikována strategické analýze Hotelu XY. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, jež se týkají strategické analýzy a hotelnictví. Mimo základních pojmů jsou v teoretické části specifikovány metody, jež souvisí se strategickou analýzou – PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice a GM-TREND. V praktické části je charakterizován Hotel XY, jeho organizační struktura, služby a vybavení. Následuje rozpracování metod vymezených v teoretické části. Metody teoreticky vymezeny v kapitole č. 2 jsou aplikovány v konkrétním hotelu. Z každé metody jsou vyvoděny závěry. Na základě provedení strategické analýzy hotelu jsou v předposlední části práce doporučeny 2 návrhy.cs
dc.description.abstractThe thesis is dedicated to strategic analysis of Hotel XY. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts relating to strategic analysis and hotels. Besides the basic concepts, the theoretical part specifies the methods associated with strategic analysis – PEST analysis, Porter’s Five Forces of Competitive Position Model, BCG-matrix, and GM-TREND. The practical part describes Hotel XY, its organizational structure, services and facilities. This is followed by an elaboration of the methods specified in the theoretical part. The methods described in theory in Chapter 2 are applied to a specific hotel. Conclusions are drawn from each method. The last but one part of the thesis makes 2 suggestions on the basis of the performed strategic analysis of the hotel.en
dc.format.extent3884022 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectubytovací a stravovací službycs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectpotenciálcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurečních silcs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectGM-TRENDcs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectaccommodation and catering servicesen
dc.subjecthotelen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectpotentialen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter’s Five Forces of Competitive Position Modelen
dc.subjectBCG-matrixen
dc.subjectGM-TRENDen
dc.titleStrategická analýza podniku v oblasti ubytovacích a stravovacích služebcs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of an Enterprise in the Field of Accommodation and Catering Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKováčová, Iveta
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOS0015_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam