Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorPospíšilová, Kristýna
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:55Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113539
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků horského střediska. Cílem marketingového výzkumu bylo zjistit celkovou spokojenost zákazníků s horským střediskem a dílčí spokojenosti s jednotlivými službami. Marketingový výzkum byl realizován na základě kvantitativní metody pomocí osobního dotazování. Na základě výsledků výzkumu byly pro společnost navrženy návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis was satisfaction measurement of customers in a mountain resort. The aim of the thesis was to find out total customer satisfaction with the mountain resort and partial satisfaction with particular services provided. Marketing research was realized on the basis of quantitative method using personally delivered questionnaires. Based on the results of this research, suggestions and recommendations to increase customer satisfaction of the mountain resort were proposed in the thesis.en
dc.format.extent7324781 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthorské střediskocs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmountain resorten
dc.subjectenvironmenten
dc.subjectservicesen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsporten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků horského střediskacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the Mountain Resorten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandra
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOS0179_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record