Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorBergerová, Kateřina
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113545
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza image městské čtvrti, konkrétně Stodolní ulice. Cílem práce bylo zjistit, jak je Stodolní ulice, jakožto zábavní oblast, vnímána občany a odhalit slabiny, které mohou mít negativní vliv na tvorbu pozitivního image zábavní lokality. Součásti práce je podrobná charakteristika Stodolní ulice, teoretická východiska analýzy image, marketingový výzkum, SWOT analýza a návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the Image Analysis of City District, namely Stodolni Street. The aim was to determine, how Stodolni Street, as entertainment area, is perceived by citizens and expose its weaknesses that may have a negative impact on the creation of a positive image. The thesis includes a detailed description Stodolni Street, the theoretical background Image analysis, marketing research, SWOT analysis and suggestions and recommendations.en
dc.format.extent2814447 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimage, image města, Stodolní ulice, SWOT analýza, sémantický diferenciálcs
dc.subjectImage, City image, Stodolni Street, SWOT analysis, semantic differentialen
dc.titleAnalýza image městské čtvrtics
dc.title.alternativeImage Analysis of City Districten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2016-08-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBER0070_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam