Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorKusýnová, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113546
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo vypracování návrhů a doporučení pro knižní trh prostřednictvím analýzy nákupního chování. Práce byla zaměřena zejména na kupní rozhodovací proces. Byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Pro výběr respondentů byly stanoveny kvóty dle pohlaví a věku. Data byla analyzována pomocí třídění prvního a druhého stupně, pomocí testů závislosti a analýzy průměrů. Z výsledků analýzy byl sestaven seznam návrhů a opatření, které mohou vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků a navýšení prodejů knih. Doporučení se vztahují na celý knižní trh.cs
dc.description.abstractThe goal of my thesis is to develop proposals and recomendations for the Book Market throught Buying Behaviour Analysis. The work was mainly focused on the Purchase Decision Process. Electronic interview method was used through a structured questionaire. For the selection of respondents quotas were set by gender and age. Data were analyzed using the classification of the first and second degrees, using dependent tests and mean analysis. From the analysis results was set a list of proposals and measures that can lead to increased customer satisfaction and increased sales of books. The recommendations apply to the entire Book Market.en
dc.format.extent3506164 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectknižní trhcs
dc.subjectkupní rozhodovací procescs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákup knihcs
dc.subjecte-knihacs
dc.subjectknihkupectvícs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectbook marketen
dc.subjectpurchase decision processen
dc.subjectbuying behaviouren
dc.subjectbuying booksen
dc.subjecte-booken
dc.subjectbookshopen
dc.subjecte-shopen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu knihcs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis on the Book Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hana
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUS0018_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record