Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorTsiligkaridis, Lukáš
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113547
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce byl návrh marketingové komunikace pro neziskovou organizaci, která působí na VŠB-TUO. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Dále je zde nastíněna charakteristika neziskového sektoru společně se zkoumanou organizací, tedy Báňskou fotbalovou ligou. V rámci marketingového výzkumu byl sestaven dotazník, který byl rozeslán respondentům. Výsledky průzkumu byly podrobeny analýze. Na základě takto získaných výsledků byly zformulovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zkoumanou organizaci. Následně jí byly předány návrhy na doporučení v dílčích nástrojích marketingové komunikace, jako je reklama, PR, osobní prodej a elektronická média.cs
dc.description.abstractThe aim of this Master’s thesis was to desing a marketing communication for a non-profit organization at VŠB-TUO. The theoretical part contains a description of various marketing communication tools. Non-profit sector characteristics and the examined organization, the Báňská football league, are described.. A marketing survey was sent out to respondents and its results were then analysed. Based on the analysis, specific recommendations and suggestions were drown out. These ways of improvement in the field of marketing communication tools, advertising, PR, personal sales and digital media were given to the examined organization.en
dc.format.extent6162153 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectBáňská fotbalová ligacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectnon-profit organizationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectBáňská football leagueen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectanalysisen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro neziskovou organizacics
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Non-profit Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTSI0001_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam