Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorŽebráková, Eliška
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113548
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou návštěvnosti internetového obchodu www.qrshop.cz. Cílem práce bylo podrobné zjištění návštěvnosti internetového obchodu za účelem zvýšení návštěvnosti webu, míry konverze a tržeb internetového obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na teoretická východiska analýzy návštěvnosti a optimalizaci internetového obchodu. Dále autor e-shop charakterizuje z hlediska makro, mezo a mikroprostředí. Praktická část je zaměřena na analýzu návštěvnosti. Analýza návštěvnosti byla provedena metodou pozorování. Nástroj, který je využíván ve výzkumu je Google Analytics. Pro e-shop byla navržena konkrétní doporučení.cs
dc.description.abstractThesis is to deal with the web analysis of e-shop www.qrshop.cz. The aim of the thesis was to analyze the turnout of the online store for the purpose of increase traffic, conversion rate and sales e-shop. The work is divide to the theoretical and practical section. First part focused for theoretical possibilities of the web analysis and optimalization e-shop. Further author focuses e-shop from perspective of macro and micro environment. Practical part is focused on the web analysis of an e-shop. Web analytics made by observation method. Tool, which are used in the research, is Google Analytics. For e-shop was suggested specific recommendation.en
dc.format.extent3795447 bytes
dc.format.mimetypemultipart/form-data
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectanalýza návštěvnostics
dc.subjectměření návštěvnostics
dc.subjectmarketing ve vyhledávačíchcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectweb analyticsen
dc.subjecttraffic measurementen
dc.subjectSearch Engine Marketingen
dc.subjecte-shopen
dc.titleAnalýza návštěvnosti internetového obchoducs
dc.title.alternativeWeb Analytics of an E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePejcel, Petr
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEB0005_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record