Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorJirečková, Barbora
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:01Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113564
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na propojení genderové problematiky a televizní reklamy, tedy jednoho z nejvíce viditelných nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem je poskytnout specializovaným reklamním agenturám nástin současného vnímání genderové problematiky v oblasti televizní reklamy českými respondenty. K dosažení stanoveného cíle je využita kombinace dvou metod, jedné kvantitativní (obsahová analýza) a jedné kvalitativní (individuální hloubkové interview). V rámci individuálních hloubkových interview je osloveno 28 respondentů dle kvótního výběru. Zjišťován je jak obecný pohled na aspekty genderové problematiky v oblasti televizní reklamy, tak v konkrétním zaměření na reklamní spoty značky Coca-Cola probíhající v období od ledna 2015 do ledna 2016. Z provedeného marketingového výzkumu vyplývá, že přestože oslovení respondenti zastávají k televizním reklamám spíše negativní či neutrální postoj, většina z nich přiznává ovlivnění televizní reklamou. Využití genderových stereotypů v televizních reklamách si jsou respondenti vědomi a dle výsledků výzkumu tyto stereotypy v reklamních sdělení preferují. Pro možnou generalizaci výsledků marketingového výzkumu lze agenturám doporučit kvantifikovat provedený metodologický rámec diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused to link gender issues and TV advertising, one of the most noticeable tools of the marketing communication. The main target is to give a specialized advertising agencies an idea of the gender issues in the area of TV advertising by the Czech respondents. To reach the objective the combination of two methods is used, the quantitative one (content analysis) and the qualitative one (individual deep interview). Within the individual deep interview is asked 28 respondents by the quota selection. We are finding out the general view at the aspects of the gender issues in the TV advertising area, so the specific focus on the commercial spots the Coca-Cola brand during the period between January 2015 and January 2016. Carried out of the marketing research shows us that however the asked respondents do feel mostly negative or neutral to TV commercials, most of them admits that they are affected by the TV commercials. The respondents recognize the usage of the gender stereotypes in the TV commercials and due to the results of the research these stereotypes in commercial communication they do prefer.For the possible generalization of the results of the marketing research, we can recommend to the agencies qualify executed methodological framework of the thesis.en
dc.format.extent3808736 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGenderová problematika, ženy, muži, marketingová komunikace, TV reklama, Coca-Colacs
dc.subjectGender issues, women, men, marketing communication, TV advertising, Coca-Colaen
dc.titleAnalýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamycs
dc.title.alternativeAnalysis of Gender Studies in a TV Advertisingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJIR0035_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam