Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorŠrámková, Karolína
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:03Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113570
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce byla analýzy nákupního chování zákazníků na trhu dovolených. Cílem bylo zmapovat chování zákazníků před a při koupi dovolené a také určit faktory, které ovlivňují zákazníka v kamenné a internetové pobočce. Pro tento výzkum byla zvolena metoda dotazování. Bylo tedy využito online dotazníku, který kromě behavioristických otázek obsahoval i část věnovanou kamenné a internetové pobočce. Pomocí faktorové analýzy byly vytvořeny faktory, které působí na zákazníka během nákupu v těchto pobočkách. Současně byla vytvořena zákaznická typologie opět pro obě nákupní možnosti. V rámci jednotlivých faktorů byla rovněž navrhnuta doporučení, která by měla pomoci ještě lépe uspokojit zákazníka.cs
dc.description.abstractThe theme of this master’s thesis was consumer behaviour on the holiday market. The aim was to monitor customer behaviour before and during the purchase of a holiday and also to identify factors that affect customer in retail and online stores. For this research, one method of data collection was chosen, questioning. This method included online questionnaire which had two parts. The first part contained behavioural questions and the second part contained assertions about retail and online stores. Factor analysis was used to create factors which affect customer during purchase in those two distribution channels. Concurrently, customer typology was created, again, for both buying possibilities. Recommendations, which should ensure better customer satisfaction, were suggested for each factor.en
dc.format.extent3695862 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCestovní ruchcs
dc.subjectdovolenács
dc.subjectinternetová pobočkacs
dc.subjectkamenná pobočkacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjecttypologie zákazníků.cs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectholidayen
dc.subjectonline branchen
dc.subjectretail branchen
dc.subjecttourist industryen
dc.subjecttypology of customer.en
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolenýchcs
dc.title.alternativeCustomer Buying Behaviour Analysis on Holiday Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSRA0023_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam