Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorMrázková, Adéla
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:04Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113573
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat spokojenost studentů Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava se zahraničním studijním pobytem Erasmus dle veřejných závěrečných zpráv z mobilit studentů. Analytická část zkoumá spokojenost jak s dílčími aspekty, tak celkovou spokojenost s pobytem. Na základě výsledků provedeného marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost studentů univerzity se studijním pobytem Erasmus.cs
dc.description.abstractThe aim of this master's thesis is to analyze the satisfaction of VSB – Technical University Ostrava students who went abroad with Erasmus programme. On the basis of a large-scale online Erasmus students' report database, the analytical part is focused on several elements of Erasmus experience and overal satisfaction with the stay. Recommendations are introduced to increase the satisfaction with the international student mobility and also improve the services of university.en
dc.format.extent6261123 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subject: Erasmus, International Office, VŠB-TUO, studijní pobyt, studentská mobilita, měření spokojenostics
dc.subjectErasmus, International Office, satisfaction measurement, student exchange programen
dc.titleMěření spokojenosti se studijními pobyty ERASMUScs
dc.title.alternativeSatisfaction Measurement with the ERASMUS Learning Mobilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJonák, Petr
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA0039_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam