Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorKuchařová, Alena
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:07Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113585
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato práce řeší problematiku týkající se marketingové kampaně IT firmy, konkrétně zhodnocení efektivnosti komunikační kampaně, odhalení případných slabých stránek a navržení řešení pro zlepšení budoucích kampaní. V teoretické části jsou představeny jednotlivé pojmy problematiky marketingové kampaně. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti ROOT a jejího prostředí. V této části se čtenář dočte, jak probíhala daná komunikační kampaň firmy. Poslední část této práce se věnuje návrhu a doporučení ke zvýšení efektivnosti příštích komunikačních kampaní firmy ROOT.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the issue related to the marketing campaign of IT company, concretely evaluating the effectiveness of the communication campaign, revealing eventuality weaknesses and proposing solutions to improve future campaigns. The theoretical part presents different concepts of the marketing campaign issue. The practical part deals with characteristics of company ROOT and its environment. In this part the reader can read how the company ran a communication campaign. The last part deals with proposals and recommendations to improve the effectiveness of communication campaigns of company ROOT.en
dc.format.extent2951090 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingové kampaně IT firmycs
dc.title.alternativeThe Marketing Campaign Analysis in a IT Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2016-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC0210_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record