Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorRebrošová, Katarína
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:07Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113586
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the typology of consumer behavior on the theatrical market in an international market. The theatre is a form of art, which has a long history and it has undergone a long development. But nowadays attendance of the theatre is on a decline. The marketing research includes collection method of quantitative data using online interviews. They were distributed in two countries, in Czech republic and Poland. The main point was to design a typology, based on results of marketing research and also compare consumer behavior in this countries. The next, what was evaluated was the frequency of visitation of consumers, attitudes to the theater, factors, which are important, when they want to choose concrete performance in the theatre and which genres are the most visited by consumers. The results of this thesis can be useful for cultural organizations when they want to design an offer of performances, but they can be also useful for next researches, which deals with the consumer behavior in the conrete cultural organization.en
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaobírá typologií spotřebitelů na divadelním trhu v mezinárodním kontextu. Divadlo je forma umění, která má dlouhou historii a přešla značným vývojem. V dnešní době je jeho návštevnost na ústupu. Marketingový výzkum zahrnuje kvantitativní analýzu, jejím základem je online dotazník distribuovaný v dvou krajinách, v České republice a v Polsku. Cílem práce bylo na základě výsledků dotazníku navrhnout typologii spotřebitelů a porovnat chování respondentů v těchto krajinách. Taky bola zjišťovaná frekvence návštevy divadelních představení, postoje respondentů k divadlu, které faktory jsou důležité při výběru představení, odkud čerpají informace o představeních a které žánry představení navštevujou nejčastěji. Výsledky práce mohou být užitečné pro kulturní organizace při návrhu jejich nabídky ale mohou být i základem pro další výzkumy zaobírající se chováním spotřebitelů konkrétni kulturní organizace.cs
dc.format.extent3576368 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectthetrical performancesen
dc.subjecta theatrical marketen
dc.subjectan interational contexten
dc.subjectthe attitudesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttypologyen
dc.subjectdivadelní představenícs
dc.subjectdivadelní trhcs
dc.subjectmezinárodní kontextcs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologiecs
dc.titleTypológia správania spotrebiteľov na divadelnom trhu v medzinárodnom kontextesk
dc.title.alternativeTypology of Consumer Behaviour on the Theatrical Market in an International Contexten
dc.title.alternativeTypologie chování spotřebitelů na divadelním trhu v mezinárodním kontextucs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandra
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREB0007_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam