Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorMožnarová, Veronika
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:08Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113589
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá senzorickou analýzou paštik. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají senzorické vlastnosti Mandlové paštiky firmy Náhlík a Náhlík, s. r. o., porovnat výsledky s konkurenčními značkami a navrhnout případnou nápravu zkoumaných atributů výrobku. Teoretická část obsahuje teoretická východiska a metody testování výrobku a následně senzorické analýzy. V další teoretické části je obsažena charakteristika společnosti Náhlík a Náhlík, s. r. o., její historie, popis produktů, marketingové komunikace a distribuce. Praktická část je složena z výsledků senzorické analýzy a skupinového rozhovoru. Na závěr práce jsou popsány návrhy na případná zlepšení senzorických vlastností a obalu Mandlové paštiky firmy Náhlík a Náhlík, s. r. o. a také doporučení na rozšíření marketingové komunikace firmy.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a sensory analysis of pates. The aim of the thesis is determine how consumers perceive the sensory properties of almond pates of company Náhlík and Náhlík, s. r. o., Compare the results with competing brands and to propose any correction of examined the attributes of the product. The theoretical part contains theoretical bases and methods of product testing and subsequent of sensory analysis. In second theoretical part it contains characteristics of company Náhlík and Náhlík, s. r. o., Its history, product descriptions, marketing communication and distribution. The practical part is consists of the results of sensory analysis and from group interview. In conclusion are described suggestions for possible improvements sensory properties of packaging almond pate of company Náhlík and Náhlík, s. R. O., and also recommendations on expanding marketing communications of firm.en
dc.format.extent4169406 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfocus group, senzorická analýza, paštika, testování výrobku, marketingový výzkumcs
dc.subjectfocus group, sensory analysis, pate, product testing, marketing researchen
dc.titleSenzorická analýza paštikcs
dc.title.alternativeSensory Analysis of the Pateen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hana
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOZ0011_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record