Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorPříhodová, Martina
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:08Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113591
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce má název Měření spokojenosti zákazníků se službami městské hromadné dopravy. Práce se zabývá spokojeností jako takovou i zavedenými inovacemi, které v poslední době Dopravní podnik Ostrava zavedl. Cílem práce je sepsat návrhy a doporučení na základě získaných dat. Tyto návrhy mají vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků a udržení stávající spokojenosti. V diplomové práci je využit marketingový výzkum, kdy je použita kvantitativní metoda písemné dotazování. Práce je rozdělena celkem do sedmi kapitol.cs
dc.description.abstractDiploma thesis is called Customer satisfaction measurement with the public transport services. The thesis deals with with satisfaction indicated as such innovations, which recently introduced the Transportation Company Ostrava. The aim is to describe the proposals and recommendations based on the data obtained. These proposals should lead to improved customer satisfaction and maintaining current levels of satisfaction. The thesis is using market research, which the quantitative method of written inquiries. The thesis is divided into seven chapters.en
dc.format.extent3277972 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectIndex spokojenostcs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectMěstská hromadná dopravacs
dc.subjectPoziční mapacs
dc.subjectSpokojenost zákazníkacs
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectPositional mapen
dc.subjectPublic transporten
dc.subjectSatisfaction indexen
dc.subjectServices marketingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami městské hromadné dopravycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Public Transport Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hana
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRI0058_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam