Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHeinz, Radek
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:09Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113593
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu image technického vzdělávání mezi manažery. Pro naplnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi manažery kontaktovaných firem. Nashromážděná data byla dále zpracována prostřednictvím faktorové a shlukové analýzy. Výstupem analýzy jsou návrhy a doporučení, které mohou vést ke zlepšení image technického vzdělávání mezi manažery. Hlavními návrhy jsou například zlepšení marketingové komunikace škol se svým okolím nebo zvýšení spolupráce škol a firem na výchově odborné pracovní síly.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the analysis of technical education among of managers. Analyze is created based on the questionnaire investigation among of the managers of contacted companies. The gathered database is further processed by factor and cluster analysis. The issue of the analysis are propositions and recommendations which can lead to the improvement of the image of the technical education among the managers. The main propositions are for example improvement of the marketing communication of schools with their environs or increase cooperation of the schools and companies on the education of skilled manpower.en
dc.format.extent10597813 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImagecs
dc.subjectTechnické vzdělávánícs
dc.subjectTechnické oborycs
dc.subjectPostoje manažerů.cs
dc.subjectImageen
dc.subjectTechnical educationen
dc.subjectTechnical disciplineen
dc.subjectAttitudes of managers.en
dc.titleAnalýza image technického vzdělání mezi manažerycs
dc.title.alternativeAnalysis of Technical Education Image by Managersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jan
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEI0041_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam