Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorČeřovská, Andrea
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:10Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113601
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce byla analýza spotřebitelského chování na trhu s kosmetikou. V teoretické části je popsáno spotřebitelské chování a podrobná charakteristika kosmetického trhu. Pro druhou (praktickou) část byla zvolena metoda elektronického dotazování prostřednictvím dotazníku. Výsledkem práce bylo zjištění, že kosmetické produkty jsou hojně nakupovány, jak v kamenných prodejnách, tak i v elektronických prodejnách a existuje statistická závislost mezi požadavky na nákup v prodejnách mezi pohlavími z generace X a Y. Pro výběr kosmetických produktů mezi generacemi X a Y byly opět statisticky potvrzeny rozdíly pro výběr kosmetických produktů, kde rozhodujícím faktorem je poměr ceny a kvality, předchozí dobrá zkušenost či odborná pomoc personálu.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis was to analyze consumer behavior on the cosmetics market. The theoretical part of thesis describes consumer behavior and detailed description of the cosmetic market. For the second (practical) part was choose method of electronic polling through a questionnaire. The result was a finding that cosmetic products are widely bought, both in stores and in electronic stores and there is a statistical correlation between the requirements for purchase in stores between sexes of generations X and Y. For a selection of cosmetics products between generations X and Y were again statistically confirmed differences for a selection of cosmetics products, where the decisive factor is the ratio of price and quality, previous good experience or technical support personnel.en
dc.format.extent6838483 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdvourozměrná analýzacs
dc.subjectkoeficienty závislostics
dc.subjectkosmetický průmyslcs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectměření síly závislostics
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcosmetic industryen
dc.subjectcosmeticsen
dc.subjectdepending coefficientsen
dc.subjectForce measuring dependencyen
dc.subjecttwo-dimensional analysisen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu s kosmetikoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Cosmetics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2016-08-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER0155_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam