Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorKubánková, Soňa
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:11Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113605
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím. Hlavním cílem práce je zjištění, jak si tato společnost vede na českém trhu – do jaké míry je známá a oblíbená, zda a jak často spotřebitelé produkty Ziaja nakupují, jak vnímají cenu a propagaci produktů a v neposlední řadě vytvoření celkového náhledu na vnímání značky. Tato práce obsahuje teoretickou část zaměřenou na řízení značky a charakteristiku značky Ziaja a dále praktickou část popisující výzkum realizovaný prostřednictvím internetového a osobního dotazování. Závěrem je zhodnocení vnímání značky spotřebitelem – respondentem a následná doporučení pro upevnění či vylepšení stávající pozice.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the analysis of brand perception in the drugstore market. The main objective is to determine how the company leads the Czech market - to what extent is known and popular, whether and how often consumers buy products Ziaja how they perceive price and promote products and ultimately creating an overall view on brand perception. This thesis includes a theoretical part focused on brand management and brand Ziaja characteristics and practical describing research conducted through the internet and personal interviews. Finally, the evaluation of a consumer brand perception and subsequent recommendations for fixing or improving existing position.en
dc.format.extent4493320 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, drogistický trh, řízení, výzkum, vnímání, imagecs
dc.subjectanalysis, drugstore, brand, management, research, perception, imageen
dc.titleAnalýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožímcs
dc.title.alternativeBrand Perception Analysis on Drugstore Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2016-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0195_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record