Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVálková, Věra
dc.contributor.authorVlček, Jakub
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:14Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113610
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou public relations aktivit ve vztahu k realitnímu portálu dobrehodnoceni.cz. V první části je představen sledovaný realitní portál a společnost jej provozující. Navazují teoretická východiska, ze kterých vycházejí následné analýzy. V této kapitole jsou rovněž nastíněny trendy v oblasti public relations. Následují samotné analýzy jednotlivých public relations aktivit, které zkoumají zkoumají jejich efektivitu a kvalitativní i kvantitativní přínosy a náklady z nich plynoucí. Samozřejmostí je kapitola zabývající se metodikou realizovaných analýz. Stěžejní kapitolou diplomové práce jsou návrhy a doporučení ke zlepšení stávajících public relations aktivit. Tato doporučení a návrhy striktně vycházejí z výsledků předchozích analýz a rovněž z trendů v public relations. Cílem navržených doporučení je jejich maximální využitelnost v praxi s ohledem na finanční možnosti sledovaného realitního portálu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with public relations activities in relation to real estate portal dobrehodnoceni.cz. The first part is introduced pursued real estate portal and the company operating it. Next is the theoretical basis which is indispensable of subsequent analysis. This chapter also outlines the trends in public relations. Following the analysis, various public relations activities that explore effectiveness and the qualitative and quantitative benefits and costs arising from them. Of course there is a chapter dealing with methodology implemented analyzes. The main part of the thesis are suggestions and recommendations to improve the existing public relations activities. These recommendations and suggestions are based strictly on the results of previous analyzes and also of trends in public relations. The aim of the proposed recommendations is their maximum usefulness in practice with regard to financial budget of the real estate portal.en
dc.format.extent16239064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectrealitní portálcs
dc.subjectPRcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpřínosycs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectreal estate portalen
dc.subjectcostsen
dc.subjectbenefitsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectPRen
dc.titleZhodnocení efektivnosti přínosů a nákladů public relations aktivit realitního portálucs
dc.title.alternativeAssessing the Effectiveness of the Benefits and Costs of the Real Estate Portal’s Public Relations Activitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePopek, Ondřej
dc.date.accepted2016-09-06
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVLC180_EKF_N6208_6208T037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam