Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVálková, Věra
dc.contributor.authorSkopalová, Šárka
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:14Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113611
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjistit povědomí o společensky odpovědném chování (neboli CSR aktivitách) firmy IKEA a analyzovat dopad těchto iniciativ na značku společnosti. Výzkum byl proveden kvantitativní metodou – dotazováním pomocí standardizovaného dotazníku. Bylo zjištěno silné povědomí u zaměstnanců IKEA, avšak slabé u zákazníků. Bylo zjištěno, že tyto aktivity mají pozitivní vliv na vnímání značky zákazníkem: zvyšují důvěru, preferenci a vyvolávají pozitivní pocity vůči firmě. Výstupy a doporučení plynoucí z diplomové práce byly poskytnuty managementu IKEA Ostrava jako zpětná vazba na propagaci jejich CSR aktivit.cs
dc.description.abstractThe aim of diploma thesis is to identify the awareness of socially responsible behaviour (or CSR activities) of IKEA and analyze the impact of such initiatives on the brand of the company. The research was conducted by using a quantitative method - questioning via a standardized questionnaire. A strong awareness among employees of IKEA was found, but weak among customers. It was found that these activities have a positive impact on brand perception of the customer: increase trust, preference and cause positive feelings towards the company. The outcomes and recommendations flowing from my work were provided to the management of IKEA Ostrava as a feedback to promotion activities of their CSR iniciatives.en
dc.format.extent2948312 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCSR, společenská odpovědnost firem, trvale udržitelný rozvoj, IKEA, ekologie a podnikání, podnikatelská etika, IWAY, CSM, odpovědná firma, konkurenční výhodacs
dc.subjectSustainability, Corporate Social Responsibility, IKEA, Eco-Business, Business Ethics, IWAY, CSM, Responsible Company, Competitive Advantageen
dc.titleAnalýza dopadu společenské odpovědnosti na dobré jméno společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Social Corporate Responsibility Influence on Company's Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimůnková, Vendula
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKO0047_EKF_N6208_6208T037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam