Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorRozsíval, Jakub
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:16Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113618
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na měření spokojenosti obyvatel mikroregionu. Cílem bylo měření spokojenosti obyvatel a na základě těchto výsledků navrhnout návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti. V teoretické části se nachází popis mikroregionu a teorie měření spokojenosti. Popsána je také metodika práce. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení dat a byly navrženy návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis was focused on measuring public satisfaction in micro-region. The aim was to measure public satisfaction and based on these results suggest proposals and recommendations to improve satisfaction. The theoretical part is a description of the micro-region and measurement theory satisfaction. Described is also the methodology of work. The practical part focuses on the evaluation of the data and are designed proposals and recommendations.en
dc.format.extent3741021 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectmikroregioncs
dc.subjectspokojenost,cs
dc.subjectmeasurment satisfactionen
dc.subjectnon-profit organizationen
dc.subjectmicro-regionen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel mikroregionucs
dc.title.alternativeResidents' Satisfaction Measurement in the Microregionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josef
dc.date.accepted2016-08-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROZ0039_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam