Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorKaděrková, Zuzana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:17Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113621
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je je tvorba cenové strategie, kterou by společnost 4SafeDriving s. r. o. měla zvolit při vstupu na trh se svým novým bezpečnostním produktem pro motocyklisty. A druhým, dílčím cílem je zjištění a definování cílového zákazníka, na kterého by se firma 4SD měla v budoucnu zaměřit. První část, tedy charakteristika a teorie, jsou vypracovány s využitím sekundárních dat (osobní konzultace s majiteli firmy, odborná literatura). Druhá část vychází z marketingového výzkumu, který byl proveden metodou Focus group s využitím dotazníků. Výsledky tohoto výzkumu byly použity k vyhodnocení návrhů a doporučení, které jsou zaměřeny na úspěšnou tvorbu ceny při vstupu na trh a na vhodnou volbu cílové skupiny zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is creation of a pricing strategy, which the company 4SafeDriving ltd. should choose to enter the market with its new safety product for motorcyclists. A second, partial aim is to identify and define the target customer, which the company 4SD should focus in the future. First part, the characteristics and the theories, is developed using secondary data (personal consultations with company owners, reference books). Second part is based on marketing research, which was conducted by Focus group with using questionnaires. The results of this research have been used to evaluate the proposals and recommendations that are focused on the successful pricing of entering the market and a suitable choice of a target of customers group.en
dc.format.extent5045196 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectFocus groupcs
dc.subjectBezpečnostní produkt pro motocyklistycs
dc.subjectStrategie tvorby cenycs
dc.subjectCenacs
dc.subjectCíloví zákaznícics
dc.subject4SafeDrivingcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectFocus groupen
dc.subjectSafety product for motorcyclisten
dc.subjectPrice strategyen
dc.subjectPriceen
dc.subjectTarget customersen
dc.subject4SafeDrivingen
dc.titleTvorba cenové strategie bezpečnostního produktu pro motoristycs
dc.title.alternativePrice Strategy Design for Motorist Safety Producten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolák, Martin
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAD0048_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam