Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorZapletal, Jakub
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:17Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113624
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analytické a intuitivní rozhodování v průmyslovém nákupu. Hlavním cílem výzkumu je zjistit jakým způsobem se nákupčí v průmyslovém nákupu rozhodují, co je hlavními důvody volby této rozhodovací metody a které faktory na to mají nevýznamnější vliv. Teoretická část se skládá z definování průmyslového nákupu, procesu změny dodavatele a následně charakteristiky intuitivních a analytických metod rozhodování. V následující části je popsána kvalitativní metoda sběru dat. Pro tuto práci je zvolena metoda hloubkových rozhovorů s nákupčími. Další část je věnována interpretaci výsledků, návrhům a doporučením.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on Analytical and Intuitive Decision-making in Industrial Purchasing. The main aim of this thesis is to find out how the managers in industrial purchasing make their decisions and what are the most important reasons for selection of this decision-making approach. The theoretical part consists of defining industrial purchasing, process of changing supplier and subsequently characteristic of analytical and intuitive methods of decision-making. The second part of thesis focuses on the qualitative method of data collection. For this work I chose a method of interviews with purchase managers. Next part consists of the interpretation of results, recommendations and suggestions.en
dc.format.extent1567113 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectintuicecs
dc.subjectanalytický přístupcs
dc.subjectproces rozhodovánícs
dc.subjectprůmyslový nákupcs
dc.subjectIntuitionen
dc.subjectAnalytical approachen
dc.subjectdecision-making procesen
dc.subjectIndustrial Purchasingen
dc.titleAnalytické a intuitivní rozhodování v průmyslovém nákupucs
dc.title.alternativeAnalytical and Intuitive Decision-making in Industrial Purchasingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFischer, Ctirad
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAP0034_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam