Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorNétková, Zdeňka
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:24Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113652
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem práce je definovat termín mediální kreativita v prostředí tištěných médií. V první kapitole byl vymezen základní termín kreativita, vymezený její formy a principy a přiblížen historický vývoj jejího výzkumu. V další části jsem vymezila prostor, v němž jsem mediální kreativitu zkoumala, tedy současnou podobu tištěných médií v ČR. Předmětem poslední kapitoly byla podrobná analýza a komparace dvou titulních Stran deníků vycházejících v ČR. Provedeným výzkumem jsme zjistily nízkou míru výskytu mediální kreativity v českých tištěných denících. Přínosem této práce je nový pohled na grafickou podobu tištěných médií a nové možnosti využití inovativních postupů v mediální praxi.cs
dc.description.abstractThe aim is to define the term media creativity in an environment of printed media. The first chapter was defined basic term creativity, defined forms and principles and approach historical development of its research. In the next section, I define the space in which I studied media creativity, that the current form of print media in the country. The subject of the last chapters of the detailed analysis and comparison of two front page of the based in the Czech Republic. Carried out the research, we found a low rate of media creativity in the Czech printed newspapers. The contribution of this work is a new look at the graphic design of print media and new possibilities of innovative practices in media practice.en
dc.format.extent1957889 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKreativitacs
dc.subjecttištěná médiacs
dc.subjectmediacs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectoriginalitacs
dc.subjectmediální kreativitacs
dc.subjectmediální trhcs
dc.subjectCreativityen
dc.subjectprinted mediaen
dc.subjectmediaen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectoriginalityen
dc.subjectcreativity mediaen
dc.subjectmedia marketen
dc.titleMediální kreativita a její odraz v tištěných médiíchcs
dc.title.alternativeMedia Creativity and its Reflection in the Print Mediaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOrálek, Petr
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNET0014_EKF_N6202_6202T095_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam