Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorŠromová, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:25Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113654
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na marketing vysokých škol. Konkrétně na podporu vysokoškolského vzdělávání technického směru. Jako praktický příklad byla vybrána Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. V rámci praktické části byl analyzován produkt, cena, distribuce i komunikace. Proveden byl také marketingový výzkum, pomocí kterého bylo zjišťováno, jaké marketingové nástroje využívají jednotlivě fakulty. Cílem je analýza a zhodnocení marketingových aktivit Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, dále také vypracování doporučení, která by komunikaci s klienty školy usnadnila.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on marketing of universities. Specifically, on support higher education in technical field. As a practical example was selected VSB - Technical University of Ostrava. In the practical part was analyzed product, price, distribution and communication. We were also carry out marketing research. The question was, what marketing tools are used by individual faculties. The aim is to analyze and evaluate marketing activities VSB - Technical University of Ostrava, as well as formulating recommendations that could help improve communication with clients of the school.en
dc.format.extent2102787 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectvysoké školycs
dc.subjectVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectuniversityen
dc.subjectVŠB - Technical University of Ostravaen
dc.titleMarketingová podpora zájmu o vysokoškolské studium technického směrucs
dc.title.alternativeMarketing Support of Interest in Technical University Educationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmír
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSRO0015_EKF_N6202_6202T095_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam