Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStaníčková, Michaela
dc.contributor.authorHubová, Veronika
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:37Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113711
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na dotační politiku v oblasti environmentální výchovy. Cílem této práce je vytvoření projektové žádosti aplikované na konkrétní projekt Ekoškolka. Hlavní část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením problematiky projektového managementu. Diplomová práce je orientovaná na zpracování žádosti o dotaci na projekt Ekoškolka, a proto je nedílnou součástí vysvětlení dotační a environmentální politiky, jež jsou uvedeny v druhé kapitole. V druhé kapitole je nejdříve vysvětlena environmentální politika od historického vývoje až po environmentální výchovu aplikovanou v oblasti předškolního vzdělávání. Druhá polovina kapitoly je věnovaná dotační politice. Dotační politika je taktéž charakterizovaná všeobecně a dále je blíže definovaná na třech hlavních úrovních – evropské, národní a regionální. Poslední kapitola je věnovaná zpracování konkrétního projektu Ekoškolka Veverka. Byl proveden projektový souhrn, analýza dotačních příležitostí a následně vytvořena žádost o dotaci sloužící k spolufinancování realizace Ekoškolky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the subsidy policy in environmental education. The aim of this project is to create a project application to particular project Ekoškolka. The main part is divided into three chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of project management issues. The diploma thesis is focused on the processing of grant applications for the project Ekoškolka, and is therefore an integral part of the explanation subsidy and environmental policy, which is mentioned in the second chapter. The second chapter is initially explaining environmental policy from the historical evolution through environmental education applied in early childhood education. The second half of the chapter is devoted to subsidy policy. Subsidy policy is also characterized in general and is closely defined in three main levels - European, national and regional. The last chapter is devoted to the elaboration of a specific project Ekoškolka Squirrel. An was made project summary, analysis was made of grant opportunities and subsequently created a grant application used to co-finance the implementation Ekoškolky.en
dc.format.extent3244921 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProjekt, Ekoškolka, environmentální výchova, dotace, žádost o dotaci, Integrovaný regionální operační program, Evropská unie, programové období 2014 – 2020.cs
dc.subjectProject, Ekoškolka, Environmental Education, Subsidy, Project Proposal, Integrated Regional Operational Programme, European Union, Programming period 2014 – 2020.en
dc.titleDotační politika v oblasti environmentální výchovy – projektová žádost na Ekoškolkucs
dc.title.alternativeSubsidy Policy in the Sphere of Environmental Education – Project Proposal for Ekoškolkaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKyselá, Sandra
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department118 - Katedra regionální a environmentální ekonomiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchRegionální rozvojcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUB0026_EKF_N6202_6202T040_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam