Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorVečeřa, Jan
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:42Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113730
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro existující bankovní mobilní aplikaci. V práci jsou charakterizovány jak základní pojmy marketingové komunikace a její samotný proces, tak marketingové prostředí, ve kterém banka působí a samotná aplikace. Na základě marketingového výzkumu, který je součástí práce, jsou popsány jednotlivé segmenty zákazníků. Práce obsahuje také zhodnocení cílových segmentů a návrh vhodných nástrojů marketingové komunikace pro oslovení cílových zákazníků.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the design of marketing communications for existing mobile banking app. In the thesis are characterized the basic concepts of marketing communication and its process itself as much as the marketing environment in which the bank operates and the app. On the basic of marketing research, which is part of the thesis, describes the individual customer segments. The thesis also contains the target segments and a design appropriate tools of marketing communication for reaching the target customers.en
dc.format.extent2721294 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFaktorová analýzacs
dc.subjectRedukce faktorůcs
dc.subjectShluková analýzacs
dc.subjectTvorba segmentůcs
dc.subjectPopis segmentůcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectNávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectProces marketingové komunikacecs
dc.subjectNástroje marketingové komunikacecs
dc.subjectMobilní aplikacecs
dc.subjectMarketingové prostředícs
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectreduction factorsen
dc.subjectCluster analysisen
dc.subjectCreating segmentsen
dc.subjectDescription of segmentsen
dc.subjectMarketing comunicationen
dc.subjectDesign of marketing communicationen
dc.subjectThe process of marketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectMarketing communication toolsen
dc.subjectMobile applicationen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.titleNávrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikacecs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for Banking Mobile Applicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVEC0021_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record