Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorTheuerová, Iveta
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:42Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113732
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je vliv působení affiliate marketingu na prodej e-shopu. Cílem práce bylo zjistit působení affiliate programu na prodej v e-shopu společnosti, pomocí vybraných webových ukazatelů (návštěvnost, objednávky, tržby). Dílčím cílem byla analýza chování zákazníků e-shopu v prostředí internetu a analýza preferencí affiliate partnerů. V práci je použita metoda pozorování, osobního nestandardizovaného rozhovoru a dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumů byly společnosti sepsány návrhy a doporučení pro další vývoj affiliate programu.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the impact of affiliate marketing on e-shop sales. The aim was to determine the effect affiliate program in company's e-shop, by means of selected indicators website (traffic, orders, revenues). The partial aim was to analyze the behavior of customers e-shop on the internet nad analyze preferences affiliates. The thesis used the method of observation, personal non-standardized interview and questionnaire survey. Based on the results of the researches were written proposals and recommendations for another development affiliate program of the company.en
dc.format.extent3374246 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaffiliate marketingcs
dc.subjectaffiliate programcs
dc.subjectobchodníkcs
dc.subjectaffiliate partnercs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectobjednávkycs
dc.subjecttržbycs
dc.subjectaffiliate marketingen
dc.subjectaffiliate programen
dc.subjectmerchanten
dc.subjectaffiliatesen
dc.subjectcustomer, e-shopen
dc.subjectweb analyticsen
dc.subjecttrafficen
dc.subjectordersen
dc.subjectrevenuesen
dc.titleVliv affiliate marketingu na prodej e-shopucs
dc.title.alternativeThe Impact of Affiliate Marketing on E-shop Salesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTHE0011_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam