Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorFolvarčná, Iveta
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:43Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113734
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaobírá analýzou merchandisingu kosmetických produktů v maloobchodě. Cílem práce bylo na základě kvalitativního výzkumu posoudit úroveň merchandisingových aktivit ústních vod Listerine, jež vyrábí společnost Johnson & Johnson, v předem vybraných maloobchodních jednotkách v Moravskoslezském kraji. Pozorovali jsme dostupnost jednotlivých výrobků v daných prodejnách, jejich umístění v rámci prodejní plochy a taktéž prezentaci. Rovněž byla provedena analýza úrovně merchandisingu v jednotlivých prodejnách, obchodních řetězcích a maloobchodních formátech. Závěrem jsou rozepsány návrhy a doporučení, které mají pomoci ke zlepšení marketingových aktivit v místě prodeje ústních vod Listerine, k vyšší spokojenosti zákazníků a také k vyšším obratům společností.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of merchandising activities of cosmetic products in retail. The aim of this thesis, based on qualitative research, was to assess the level of merchandising activities of Listerine mouthwash, manufactured by Johnson & Johnson, in chosen retails situated in Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. We have been observing the availability of individual products in the given retails, their location within the sales area and the presentation. Also, an analysis of the level of merchandising has been done in individual stores, retail chains and retail formats. In the conclusion of the thesis there are suggestions and recommendations which should help improving marketing activities at the location of the sale of Listerine mouthwash to higher satisfaction of customers and also to higher turnovers of companies.en
dc.format.extent5026047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectForward Stockcs
dc.subjectfacingcs
dc.subjectindex přítomnostics
dc.subjectindex pozicecs
dc.subjectindex prezentacecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectobservationen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.subjectForward Stocken
dc.subjectfacingen
dc.subjectinventory indexen
dc.subjectindex positionen
dc.subjectpresentation indexen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectretailen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcosmetic marketen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza merchandisingu kosmetických produktů v maloobchoděcs
dc.title.alternativeAnalysis of Merchandising Activities for Cosmetic Products in Retailen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFOL0056_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam