Show simple item record

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorSalamon, Tomáš
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:45Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113740
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou inovací v mediálním prostředí. Cílem je zjistit, jak mohou majitelé médií postupovat v oblasti moderních technologií a jejich využití v konkurenčním boji. Práce je rozdělena do tří hlavních bloků. První blok popisuje inovace a inovační proces obecně. Včetně důvodů, které mohou firmy k inovování mít, a postupů, které jsou důležité pro úspěch dané inovace. Další kapitola poté mapuje převratné inovace na mediálním trhu a jejich postupný vývoj. Dále jsou zde popsány současné inovační aktivity na českém mediálním trhu. Výzkum se zaměřuje na preference spotřebitelů v oblasti nových technologií jak u tištěných a online médií, tak u rozhlasového a televizního vysílání. Na základě získaných dat, je vyřčeno několik doporučení, jak by s inovacemi v médiích mělo být nakládáno.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the issue of innovation in the media environment. The aim is to determine how media owners can proceed in the field of modern technologies and how to use these technologies in competition. The thesis is divided into three main parts. The first part describes the innovations and innovation process in general. Including the reasons that companies can lead to innovate, and processes that are critical to the success of the innovation. Another part is about the breakthrough innovations in the media market and their gradual development. There are also described the current innovation activities on the Czech media market. The research focuses on consumer preferences in new technologies in print and online media, and in broadcasting. Based on the obtained data is uttered several recommendations how the innovation in the media should be treated.en
dc.format.extent5783764 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectinovačnícs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectmédiatypcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjectvysílánícs
dc.subjectrozhlascs
dc.subjectonlinecs
dc.subjectžurnalistikacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjecttelevizecs
dc.subjectinnovationen
dc.subjectinnovativeen
dc.subjectmediaen
dc.subjectmedia typeen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectbroadcastingen
dc.subjectradioen
dc.subjectonlineen
dc.subjectjournalismen
dc.subjectInterneten
dc.subjecttelevisionen
dc.titleInovace jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti médiatypůcs
dc.title.alternativeInnovation as a Tool for Enhancing the Competitiveness of Media Typesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStejskal, René
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAL0047_EKF_N6202_6202T095_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record