Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichý, Tomáš
dc.contributor.authorPáník, Vít
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:49Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113758
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPráce se zabývá určením statistické závislosti rizikového faktoru ve formě počasí na tržbách kategorie „Ice“ společnosti Unilever ČR spol. s r. o., finanční kvantifikací tohoto rizika na hodnotu této společnosti a případným zajištěním pomocí finančních nástrojů na počasí. Práce je rozdělena krom úvodu a závěru do 3 částí. První část se věnuje nezbytným popisem teorie používané v této práci. Druhá část se věnuje popisu společnosti Unilever ČR spol. s r. o a evropskému a českému trhu se zmrzlinou. Třetí část se věnuje aplikaci teorie z první části této práce v prostředí trhu se zmrzlinou popsaného ve druhé části této práce. Závěr této části patří zhodnocení výsledků a doporučením.cs
dc.description.abstractThesis deals with identifying statistical correlation risk factor in form of weather on the revenues of the category "Ice" of the company Unilever Czech Republic, financial quantification of this risk to the value of the company and possible hedging by using financial weather instruments. Thesis is divided except the introduction and conclusion into 3 parts. The first part deals with describing the essential theory used in this work. The second part describes the company Unilever Czech Republic and European and Czech market with ice cream. The third part is devoted to application of the theory in the first part of this work in the marketplace with ice cream described in the second part of this work. The conclusion of this section belongs to evaluation results and recommendations.en
dc.format.extent2159707 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHodnota společnosti, riziko, počasí, Sales-at-risk, weather derivát, burn analýza, zmrzlina, Unilevercs
dc.subjectValue of the company, risk, weather, Sales-at-Risk, Weather derivatives, burn analysis, Ice cream, Unileveren
dc.titleAnalýza vlivu vybraných rizik na hodnotu společnosti FMCGcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Influence of Selected Risks on the Value of FMCG Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCieślar, Robert
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department154 - Katedra financí
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchFinancecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAN0034_EKF_N6202_6202T010_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam