dc.contributor.advisor | Petrunčíková, Martina | |
dc.contributor.author | Gelnarová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2016-11-01T13:24:56Z | |
dc.date.available | 2016-11-01T13:24:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/113788 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo navrhnout inovaci jazykového kurzu pro studenty s využitím conjoint analýzy. Tento kurz by měl vyhovovat potřebám cílové skupině, jimiž jsou studenti vysokých škol a zároveň by měl být jak ziskový tak natolik atraktivní, aby byl zařazen do nabídky jazykové školy Hello. Marketingový výzkum byl proveden ve dvou fázích - u prvního výzkumu byly pomocí elektronického dotazování zjišťovány informace týkající se důležitosti atributů jazykového kurzu (počet lekcí, cena za lekci, čas výuky, den výuky, kvalita a zkušenost lektora, sleva), zájmu o jednotlivé tematické okruhy a výukové metody, zájmu o soutěž pro kurzisty, preferovaného období a denní doby návštěv kurzu atd. Na základě výsledků tohoto výzkumu pak byly sestaveny jednotlivé koncepty navržené inovace pomocí conjoint analýzy, které pak byly následně předloženy respondentům k hodnocení. Tento výzkum probíhal formou osobního dotazování. Předmětem tohoto testování byly atributy, které byly v prvním výzkumu vyhodnoceny jako nejdůležitější. Konkrétně to byla cena za lekci, počet lekcí, lektor a soutěž. Smyslem tohoto testování bylo nalézt takový koncept, jehož kombinace vlastností bude respondenty hodnocena jako nejpreferovanější. | cs |
dc.description.abstract | The goal of the Diploma Thesis was to design the innovation language course for students by using the conjoint analysis. This course should meet the needs of the target group, which are the university students and also should be as profitable as enough attractive to be included into the Hello Language School offer. The marketing research was executed in two phases – in the first research, by using an electronic questioning, was founded the information such as the attributes importance of the language course (number of lessons, price per lesson, time of lessons, day of lessons, lecturer's quality and experiences, discount), interest in the individual themes and teaching methods, interest in the contest for the language course students, preferred season and time of language school visits etc. On the basis of this research results were constructed the individual concepts of the designed innovation by using the conjoint analysis, which were later presented to the respondents for evaluation. This research was realized on the basis of the personal questioning. That attributes, which were evaluated in the first research as the most important attributes, were chosen for the conjoint analysis test. Specifically, it was the price per lesson, number of lessons, the lecturer and the contest. The reason of this test was to find such a concept whose combination of attributes will be evaluated by respondents as the most preferable. | en |
dc.format.extent | 3539449 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | conjoint analýza | cs |
dc.subject | jazykový kurz | cs |
dc.subject | studenti | cs |
dc.subject | inovace | cs |
dc.subject | jazykové vzdělávání | cs |
dc.subject | služby | cs |
dc.subject | obchodní angličtina | cs |
dc.subject | conjoint analysis | en |
dc.subject | language course | en |
dc.subject | students | en |
dc.subject | inovations | en |
dc.subject | language education | en |
dc.subject | services | en |
dc.subject | business english | en |
dc.title | Návrh inovace jazykového kurzu pro studenty | cs |
dc.title.alternative | Design of the Innovative Language Course for Students | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kopčilová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | GEL0034_EKF_N6208_6208T062_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |