Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorGelnarová, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:56Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113788
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout inovaci jazykového kurzu pro studenty s využitím conjoint analýzy. Tento kurz by měl vyhovovat potřebám cílové skupině, jimiž jsou studenti vysokých škol a zároveň by měl být jak ziskový tak natolik atraktivní, aby byl zařazen do nabídky jazykové školy Hello. Marketingový výzkum byl proveden ve dvou fázích - u prvního výzkumu byly pomocí elektronického dotazování zjišťovány informace týkající se důležitosti atributů jazykového kurzu (počet lekcí, cena za lekci, čas výuky, den výuky, kvalita a zkušenost lektora, sleva), zájmu o jednotlivé tematické okruhy a výukové metody, zájmu o soutěž pro kurzisty, preferovaného období a denní doby návštěv kurzu atd. Na základě výsledků tohoto výzkumu pak byly sestaveny jednotlivé koncepty navržené inovace pomocí conjoint analýzy, které pak byly následně předloženy respondentům k hodnocení. Tento výzkum probíhal formou osobního dotazování. Předmětem tohoto testování byly atributy, které byly v prvním výzkumu vyhodnoceny jako nejdůležitější. Konkrétně to byla cena za lekci, počet lekcí, lektor a soutěž. Smyslem tohoto testování bylo nalézt takový koncept, jehož kombinace vlastností bude respondenty hodnocena jako nejpreferovanější.cs
dc.description.abstractThe goal of the Diploma Thesis was to design the innovation language course for students by using the conjoint analysis. This course should meet the needs of the target group, which are the university students and also should be as profitable as enough attractive to be included into the Hello Language School offer. The marketing research was executed in two phases – in the first research, by using an electronic questioning, was founded the information such as the attributes importance of the language course (number of lessons, price per lesson, time of lessons, day of lessons, lecturer's quality and experiences, discount), interest in the individual themes and teaching methods, interest in the contest for the language course students, preferred season and time of language school visits etc. On the basis of this research results were constructed the individual concepts of the designed innovation by using the conjoint analysis, which were later presented to the respondents for evaluation. This research was realized on the basis of the personal questioning. That attributes, which were evaluated in the first research as the most important attributes, were chosen for the conjoint analysis test. Specifically, it was the price per lesson, number of lessons, the lecturer and the contest. The reason of this test was to find such a concept whose combination of attributes will be evaluated by respondents as the most preferable.en
dc.format.extent3539449 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectjazykový kurzcs
dc.subjectstudentics
dc.subjectinovacecs
dc.subjectjazykové vzdělávánícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectobchodní angličtinacs
dc.subjectconjoint analysisen
dc.subjectlanguage courseen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectinovationsen
dc.subjectlanguage educationen
dc.subjectservicesen
dc.subjectbusiness englishen
dc.titleNávrh inovace jazykového kurzu pro studentycs
dc.title.alternativeDesign of the Innovative Language Course for Studentsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKopčilová, Kateřina
dc.date.accepted2015-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGEL0034_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam