Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorOlšar, Martin
dc.date.accessioned2016-11-01T13:25:00Z
dc.date.available2016-11-01T13:25:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113806
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractElektronické obchodování je stále častěji využívaná forma podnikání a mezi spotřebiteli stále oblíbenější. Růst tohoto trhu tak nabízí potenciální podnikatelské příležitosti. S přihlédnutím ke globalizačnímu trendu nabízí elektronické obchodování obrovskou příležitost jak podnikat v zahraničí i bez nutnosti vysokého počátečního kapitálu. Cílem diplomové práce bylo vytvoření nové obchodní strategie pro společnost operující na zahraničním trhu. Navržená obchodní strategie vychází ze strategické analýzy firmy a nového podnikatelského modelu s využitím nově založené dceřiné společnosti ve Spojených státech amerických a využití externího logistického poskytovatele. Obchodní strategie je přizpůsobena možnostem a kapacitám společnosti tak, aby byla v realitě dosažitelná. Vypracování obchodní strategie bylo rozloženo do šesti kroků: Navržení strategických cílů společnosti XYZ, analýza současné situace společnosti XYZ, vypracování nového podnikatelského modelu, vypracování obchodní strategie, vypracování marketingové strategie a analýzu nákladů implementace nového podnikatelského modelu.cs
dc.description.abstractE-commerce is growing type of entrepreneurship and online shopping is getting more popular for consumers. Growth of this industry is bringing a new business potential. Taking globalisation trend into account gives e-commerce a huge opportunity to operate at foreign markets with no neccesity to have high amount of capital available. The aim of this thesis was to suggest new business strategy designed for company operating at foreing market. Suggested business strategy is based on strategical analysis of company and new business model exploiting foundation of new firm in US and external logistic provider. The business strategy is tailored to capabilities and capacity of the company to be achievable in reality. Suggested business strategy is split to six steps: Suggestion of new strategic goals, Analysis of current situation, designing new business model, suggesting new business strategy, suggesting new marketing strategy and cost analysis of implementation of new business model.en
dc.format.extent2316912 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectObchodní strategie, podnikatelský model, elektronické obchodovánícs
dc.subjectBusiness strategy, business model, e-commerce.en
dc.titleNavržení obchodní strategie společnosti operující na zahraničním trhucs
dc.title.alternativeSuggestion of a New Business Strategy for Company Operating on Foreign Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValošek, Radek
dc.date.accepted2016-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOLS0008_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam