Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorSchinzelová, Lenka
dc.date.accessioned2016-11-01T13:25:02Z
dc.date.available2016-11-01T13:25:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113813
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je identifikovat ty externí vady, které jsou nejčastěji předmětem reklamačního řízení v podniku Isotra a.s., nalézt příčiny jejich vzniku a navrhnout příslušná opatření vedoucí k jejich eliminaci. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se kvality, managementu kvality, externích vad, reklamací, dále jsou popsány metody aplikované v druhé části práce a sice Ishikawův diagram, Paretova analýza a vývojový diagram. V druhé části práce jsou nejdříve uvedeny informace týkající se firmy, ve které byla diplomová práce realizována. Následuje popis stávajícího průběhu reklamačního procesu, záznamu reklamací a jejich vyhodnocování, včetně návrhů na zlepšení evidence reklamací. Dále je popsána analýza reklamací a příčin jejich vzniku, která identifikuje nejčastější vady a jejich nejčastější příčiny vzniku, u kterých jsou následně uvedeny návrhy, které přispívají k jejich eliminaci.cs
dc.description.abstractThe aim of this master thesis is to identify external defects which are the most frequent ones in terms of complaints in the company Isotra a. s., also to find the cause of their origin and to suggest appropriate steps leading to their elimination. In the first part of this thesis, there are theoretical pieces of knowledge concerning quality, quality management, external defects and complaints. There is also a description of methods such as Ishikawa's diagram, Pareto analysis and flow chart which are applied in the following part of this dissertation. In the second part of this thesis there are, at first, information about the company where the thesis was implemented, followed by a description of the current process of complaints, complaints record and their assessment, including proposals for better evidence of the complaints. There is also an analysis of complaints described together with the causes of their inception. This analysis identifies the most common defects and the most frequent causes of their inception. Subsequently, there are suggestions that contribute to the elimination of the effects.en
dc.format.extent4375103 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalita, reklamace, evidence reklamací, analýza reklamací, Paretova analýza, příčiny reklamacícs
dc.subjectquality, complaint, complaints records, analysis of complaints, Pareto analysis, causes of complaintsen
dc.titleAnalýza vzniklých externích vad a návrhy na zlepšenícs
dc.title.alternativeAnalysis of the Incurred External Defects and Suggestions for Improvementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSedláček, Petr
dc.date.accepted2016-08-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH0246_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam