Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorPartschová, Markéta
dc.date.accessioned2016-11-01T13:25:06Z
dc.date.available2016-11-01T13:25:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113829
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractV této diplomové práci jsou obsaženy 3 hlavní kapitoly, které se zabývají výkonností zaměstnanců. První část byla věnována pojmům, které se týkají Řízení lidských zdrojů, výkonností, vzděláváním a motivovaností zaměstnanců. Práce byla rovněž zaměřena na kvalitu služeb a marketingový výzkum. Ve druhé části byly představeny činnosti a procesy týkající se zvoleného tématu v konkrétní firmě. Ve třetí části byl analyzován vzdělávací program této firmy a byly navrženy opatření, které by mohly zvyšovat přínosy programu, zejména zvýšení pracovních schopností a dovedností zaměstnanců a tím i zvýšení jejich pracovní výkonnosti a motivovanosti.cs
dc.description.abstractThis thesis consists of 3 main chapters, the aim of which is to describe the topic of employee performance. The first part focuses on concepts relating to the field of Human Resource Management, work performance, education and employee motivation. Moreover, the thesis deals with the area of service quality and marketing research. The second part of the thesis introduces all the activities and processes concerning the chosen topic within the specific company. The third part analyzes an educational programme as well as recommends any possible measures and steps leading up to the overall enhancement of the programme efficiency. Such efficiency is especially intended to be increased in the sphere of employees’ work skills and abilities resulting in the improvement in terms of their work performance and motivation.en
dc.format.extent2714552 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVýkonnost, motivovanost, vzdělávání, kvalita služeb, interní marketing, Kirkpatrickův model, diferenční analýza, statistické vyhodnocení marketingového výzkumu.cs
dc.subjectPerformance, motivation, education, service quality, internal marketing, Kirkpatrick´s model, difference analysis, statistical evaluation of marketing research.en
dc.titleZvyšování výkonnosti zaměstnanců ve firmě s IT zaměřenímcs
dc.title.alternativeIncreasing of the Employee Performance in IT Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKaplerová, Jana
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAR0032_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record