Show simple item record

dc.contributor.advisorFriedrich, Václav
dc.contributor.authorPlušková, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T13:25:12Z
dc.date.available2016-11-01T13:25:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113850
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je pomocí metody analytického hierarchického procesu (AHP) nalézt optimálního dodavatele, který nejlépe splňuje požadavky podnikatelského subjektu Střechy Matulík. Celá diplomová práce se skládá z šesti kapitol. První úvodní kapitola je zaměřena na strukturu a obsah diplomové práce. Druhá kapitola je věnována charakteristice nákupu v podniku a výběru dodavatelů. Třetí kapitola je zaměřena na stručný popis jedné z metod vícekriteriálního rozhodování, která se nazývá analytický hierarchický proces (AHP). Čtvrtá kapitola je věnována zmapování trhu se střešními krytinami a dodavatelů u subjektu Střechy Matulík. V této kapitole se nachází také představení zmíněného podnikatelského subjektu, jehož součástí je seznam dodavatelů, od kterých střešní krytiny odebírá. Kromě toho je čtvrtá kapitola zaměřena na analýzu chování zákazníků při výběru produktu a výrobce u subjektu Střechy Matulík, jejímž provedením se zajistilo seřazení střešních krytin a dodavatelů od nejvíce žádaných po nejméně žádané. Pátá kapitola je zaměřena na výběr optimálního dodavatele s využitím metody analytického hierarchického procesu (AHP). Výsledná optimální řešení jsou dvě, jelikož se v diplomové práci nachází dva případy výpočtu. U prvního výpočtu je vybrán optimální dodavatel s ohledem na nejžádanější druh střešní krytiny, zatímco u druhého výpočtu je vybrán optimální dodavatel s ohledem na prvních pět nejžádanějších výrobců střešních krytin. V obou případech byl zjišťován dodavatel, který nejlépe splňuje požadavky podnikatelského subjektu Střechy Matulík. Šestá závěrečná kapitola je věnována shrnutí všech poznatků získaných vypracováním této práce.cs
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is using method of the analytical hierarchy process (AHP) to find the optimal supplier that best meets the requirements of the business entity Střechy Matulík. The whole thesis consists of six chapters. The first introductory chapter focuses on the structure and content of the thesis. The second chapter is devoted to the characteristics of the purchase of company and selection of suppliers. The third chapter focuses on a brief description of one of the methods of multi-criteria decision making, which is called the analytic hierarchy process (AHP). The fourth chapter is devoted to mapping the market roofing and suppliers in the subject Střechy Matulík. In this chapter there is also a performance of that business entity, which includes a list of suppliers from which the roofing is taken. In addition, the fourth chapter focuses on analyzing the behavior of customers when choosing a product and manufacturer in the subject Střechy Matulík whose implementation was ensure the arrangement of roofing materials and suppliers from most desirable to least desirable. The fifth chapter focuses on the selection of optimal supplier using the method of analytical hierarchy process (AHP). The resulting optimal solution is two, since in this thesis are two cases of calculation. For the first calculation is selected optimal supplier with regard to the most desirable type of roofing, while the second calculation is selected optimal supplier with regard to the top five most desirable producers of roofing. In both cases was detect supplier that best meets the requirements of the business entity Střechy Matulík. The sixth and final chapter is devoted to a summary all the knowledge gained by developing this thesis.en
dc.format.extent2955212 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAHPcs
dc.subjectdodavatelcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectkritériacs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectstřešní krytinycs
dc.subjectsubjektcs
dc.subjectsubkritériacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectvariantycs
dc.subjectvýběr.cs
dc.subjectAHPen
dc.subjectsupplieren
dc.subjectassessmenten
dc.subjectcriterionsen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectdecision makingen
dc.subjectroofingen
dc.subjectentityen
dc.subjectsubcriteriaen
dc.subjectmarketen
dc.subjectvariantsen
dc.subjectselection.en
dc.titleZhodnocení a výběr optimálního dodavatele pro vybraný podnikcs
dc.title.alternativeEvaluation and Selection of Optimal Supplier for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHofman, Jiří
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLU0025_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record