Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFajkoš, Rostislav
dc.contributor.authorLepíková, Veronika
dc.date.accessioned2016-11-02T12:10:50Z
dc.date.available2016-11-02T12:10:50Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114358
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na celistvé kolo železničního dvojkolí. Zabývá se především přínosem technologie povrchového tryskání (shot peening) desky železničních kol na výsledné hodnoty meze únavy materiálu.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the solid railway wheel. It deals mainly benefit the technology of surface blasting (shot peening) boards of railway wheels on the final value of the fatigue limit of the material.en
dc.format.extent7769879 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectÚnava, technologické úpravy, pevnost, shot peening.cs
dc.subjectFatigue, technological modifications, strength, shot peening.en
dc.titleVliv povrchových úprav desky kola železničního dvojkolí na únavové vlastnostics
dc.title.alternativeThe influence of surface modification on wheel web fatigue characteristicsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVáňová, Petra
dc.date.accepted2016-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department636 - Katedra materiálového inženýrství
dc.thesis.degree-programMateriálové inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchProgresivní technické materiálycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLEP0012_FMMI_N3923_3911T036_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam