Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDanel, Roman
dc.contributor.authorMarešová, Petra
dc.date.accessioned2016-11-02T15:05:18Z
dc.date.available2016-11-02T15:05:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115706
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractV předložené práci je objasněn pojem sociálních sítí a médií, analyzovány nejznámější sociální sítě a vysvětlen princip jejich fungování z pohledu firem. Následuje seznámení s nástroji, které jsou využívané pro monitoring sociálních sítí a chování na nich. Tyto nástroje jsou rozděleny do čtyř kategorií – světové, české, nástroje Facebooku a nástroje Google. Dále práce pokračuje shrnutím výhod a nevýhod marketingu na sociálních sítí, včetně právních aspektů. Analytická část práce se zabývá nastavením metodiky marketingu na sociální síti Facebook. Tato metodika udává kroky, které je třeba podstoupit k založení firemní stránky, získání fanoušků, analýze získaných dat, nastavení komunikace a správnému využívání zpětné vazby, a nastavení reklamy.cs
dc.description.abstractThe presented thesis aims to clarify the terms “social network” and “social media”, analyses the most popular social networks and explains their functioning from the enterprises’ point of view. Subsequently, there are several tools for monitoring social networks and behaviour of their visitors which are introduced throughout the text. These tools are categorized into four groups – international tools, Czech tools, Facebook tools and Google tools. Additionally, the advantages and disadvantages of social networks’ marketing are summarized in the paper as well, taking into consideration its legal impact. Analytical part of the thesis is focused on implementing marketing methodology in social network Facebook. The methodology describes actions to be taken in order to establish company’s page, to attract fans, to analyse extracted data, to appropriately set up communication and advertisements and to take advantage of the received feedback.en
dc.format55, [6] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2500127 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmonitoringcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectuživatelcs
dc.subjectfirmacs
dc.subjectFacebooken
dc.subjectSocial Networken
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectTwitteren
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectuseren
dc.subjectenterpriseen
dc.titleAnalýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketingcs
dc.title.alternativeAnalysis and Design of Methodology For the Use of Social Networks For Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZdrahal, Jan
dc.date.accepted2016-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMAR0142_HGF_N2102_3902T033_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam