Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslav
dc.contributor.authorKoval, Vojtěch
dc.date.accessioned2016-11-03T07:33:20Z
dc.date.available2016-11-03T07:33:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115870
dc.descriptionImport 03/11/2016cs
dc.description.abstractObsahem diplomové práce je vytvoření online nástroje pro optimalizaci marketingových strategií na základě prodejních výsledků elektronických obchodů. V teoretické části je uvedeno bližší seznámení s problematikou on-line prodeje a také samotného marketingu. Jsou zde popsány jednotlivé segmenty marketingové strategie v prostředí Internetu včetně nejběžnějších nástrojů internetového marketingu. Následuje stručný přehled výkonnostního marketingu, na který navazuje webová analytika, jež je jeho nedílnou součástí. Zde je obsažen výčet relevantních sledovaných veličin včetně seznamu nástrojů webové analytiky. Dále jsou zmíněna existující komerční i open-source řešení, která se zabývají analýzou webových metrik se zaměřením na prodejní aktivity elektronické komerce. Další, již praktická část, se věnuje samotné analýze, návrhu a implementaci webové aplikace, kdy je kladen důraz na shromáždění všech relevantních podkladů a veličin pro výslednou analýzu a generování doporučení. Jsou zde zahrnuty veškeré náležitosti týkající se vývoje aplikace, tedy její testování, nasazení do ostrého provozu a popis možného budoucího rozvoje. Poté následuje část, která se věnuje objektivnímu porovnání výsledného nástroje s již existujícími konkurenčními řešeními. V závěru práce je shrnuto celkové zhodnocení dosažených výsledků a nastíněno reálné využití daného nástroje.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a creation of online tools for optimizing of marketing strategies based on the sales results in electronic commerce. In the theoretical part has been introduced the issue of online sales and the marketing. Here have been described the individual segments of marketing strategies in the Internet environment, including the most common tools. The following has been the brief overview of performance marketing, on which has been connected the web analytics that has been its integral part. Here has been the list of the relevant monitored values with the list of tools of web analytics. There have been also mentioned the existing commercial and open-source solutions, dealing with the analysis of web metrics, focusing on the sales activities. Another, the practical part of this thesis, has been devoted to the analysis itself, the concept and the implementation of the web application, where the focus has been on the collection of all relevant documents and values for the final analysis. Here have been included all the formalities related to the application development, it means the testing, the operation setting and describing the possible future development. This has been followed by a section that has been dedicated to a comparison of the final tool with competing solutions. In conclusion of this thesis has been summarized the total evaluation of the achieved results and outlined the real use of the tool.en
dc.format.extent7856044 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektronická komercecs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectvýkonnostní marketingcs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectclick-stream analýzacs
dc.subjectwebové metrikycs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectFacebook Insightscs
dc.subjectC#cs
dc.subjectASP.NET MVCcs
dc.subjectElectronic commerceen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectmarketing stratégyen
dc.subjectcommunication campaignen
dc.subjectperformance marketingen
dc.subjectweb analyticsen
dc.subjectclick-stream analysisen
dc.subjectweb metricsen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectFacebook Insightsen
dc.subjectC#en
dc.subjectASP.NET MVCen
dc.titleNástroj pro optimalizaci marketingové strategie na základě prodejních výsledků elektronických obchodůcs
dc.title.alternativeTools for Marketing Strategy based on E-shop Trades and Sales Resultsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHolub, Libor
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKOV0107_FEI_N2647_2612T025_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam