Show simple item record

dc.contributor.advisorHučka, Miroslav
dc.contributor.authorDočkalíková, Iveta
dc.date.accessioned2016-12-13T12:02:21Z
dc.date.available2016-12-13T12:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116541
dc.descriptionImport 13/01/2017cs
dc.description.abstractDizertační práce se zabývá problematikou strategického rozhodování o lokalizaci poboček nadnárodní společnosti v České republice. Pro tento problém jsou ověřovány a vybrány vhodné kvantitativní metody ekonomické analýzy. Jako teoretická východiska pro řešení daného problému slouží obecná teorie rozhodování, strategické rozhodování jako součást strategického managementu, vícekriteriální rozhodování a jeho metody a lokalizační strategické rozhodování. Jako aplikační subjekt byla vybrána společnost Vodafone Czech Republic, a.s. ve formě případové studie. Aplikace rozhodovacího procesu o lokalizaci poboček byly provedeny na bázi neformalizovaného (intuitivního) a formalizovaného (exaktního) přístupu a výsledky obou přístupů byly následně podrobeny komparaci.cs
dc.description.abstractThe doctoral thesis deals with strategic decision making on subsidiaries location of transnational corporation in the Czech Republic. There are checked up and selected suitable quantitative methods of economic analysis for this problem. The theoretical basis for dealing with this problem is general decision making theory, strategic decision making method, multicriterial decision making and methods and localization strategic decision making. The joint stock company Vodafone Czech Republic was selected as subject for case study application. The empirical checking the decision making process on subsidiaries location was performed with both inexact and exact approach and subsequently the results of both approaches were compared.en
dc.format133, [24] l. : il. + 2 příl.cs
dc.format.extent1847760 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvícekriteriální metody rozhodovánícs
dc.subjectanalytický hierarchický procescs
dc.subjectlokalizacecs
dc.subjectstrategické rozhodovánícs
dc.subjectmulticriteria decision-making methodsen
dc.subjectanalytic hierarchy processen
dc.subjectlocationen
dc.subjectstrategic decision-makingen
dc.titleAplikace a ověření specifických vícekriteriálních metod při strategickém rozhodování o lokalaizaci poboček společnostics
dc.title.alternativeApplication and verification of specific multiple attribute decision making methods about the location of company branchesen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201700189cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereePirožek, Petrcs
dc.contributor.refereeMyšková, Renátacs
dc.contributor.refereeKubík, Josefcs
dc.date.accepted2016-11-30
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomika a managementcs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOC0008_EKF_P6208_6208V086_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record