Show simple item record

dc.contributor.advisorChlebiš, Petr
dc.contributor.authorMrověc, Tomáš
dc.date.accessioned2017-01-13T09:56:41Z
dc.date.available2017-01-13T09:56:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116765
dc.descriptionImport 13/01/2017cs
dc.description.abstractPodstatou této disertační práce je výzkum řídicích algoritmů nadřazeného řídicího systému pro reálné vozidlo s pohonem IWD. Hlavním cílem práce je vývoj elektronické řídicí jednotky a vývoj algoritmů elektronických systémů jízdní stability vozidla. Výsledky simulací jízdy vozidla v prostředí MATLAB/Simulink jsou základem pro vývoj řídicích algoritmů. Dále zahrnuje podíl na realizaci vozidla s pohonem IWD a implementaci nadřazeného řídicího systému do vozidla. Vlastní algoritmus zahrnuje komunikační, bezpečnostní a výpočtovou část. Komunikace mezi jednotkami vozidla je realizována sběrnici CAN, komunikace s pohonnými jednotkami je realizována sběrnicí CANopen. Výstupem práce je elektronická řídicí jednotka umožňující řízení čtyř nezávislých pohonů vozidla.cs
dc.description.abstractThis doctoral thesis deals with control algorithms of the superior control unit for real electric vehicle with IWD. The main objective is development of electronic control unit and control algorithms of driving stability systems. Development of control algorithms are based on the simulation results of the vehicle drive in MATLAB/Simulink. Additionally this thesis includes a part on construction of real vehicle with electric drive IWD and implementation of superior control unit. Particular algorithms includes communication, safety and computing part. Communication between DCU and other ECUs is based on CAN-Bus, communication between DCU and drive units is based on CANopen. Result of this thesis is the superior control unit capable of controlling four individual drive units.en
dc.format87 l. : il.cs
dc.format.extent5656315 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectIndividuální pohon kolcs
dc.subjectSynchronní motor s permanentními magnetycs
dc.subjectElektronický diferenciálcs
dc.subjectJízdní stabilitacs
dc.subjectKontrola trakcecs
dc.subjectFreescalecs
dc.subjectMQXcs
dc.subjectsběrnice CANcs
dc.subjectCANopencs
dc.subjectElektronický mezinápravový diferenciálcs
dc.subjectUzávěrka diferenciálucs
dc.subjectPI regulátorcs
dc.subjectIndividual wheel driveen
dc.subjectPermanent magnet synchronnous motoren
dc.subjectElectronic differentialen
dc.subjectDriving controlen
dc.subjectControl Algorithmen
dc.subjectFreescaleen
dc.subjectMQXen
dc.subjectCAN busen
dc.subjectCANopenen
dc.subjectElectronic center differentialen
dc.subjectDifferential locken
dc.subjectPI controlleren
dc.titleElektronické systémy řízení jízdní stability vozidla s elektrickým pohonem IWDcs
dc.title.alternativeElectronics Systems of Driving Stability Control for IWD Electrical Vehiclesen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201700080cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových prací
dc.contributor.refereePalacký, Petrcs
dc.contributor.refereeVorel, Pavelcs
dc.contributor.refereeSlivka, Davidcs
dc.date.accepted2016-12-15
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektroniky
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisMRO061_FEI_P2649_2612V015_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record