Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorVietoris, Jan
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:31Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117703
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti Lékárny Na Zelené. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury, zabývá se teoretickými východisky strategie marketingové komunikace a charakteristikou Lékárny Na Zelené. Praktická část se zabývá sběrem dat prostřednictvím dotazníkového šetření se sto respondenty a následnou analýzou těchto dat, na základě které jsou vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti dané lékárny.cs
dc.description.abstractThis master thesis focuses on the design of marketing communications to increase a visit rate of Pharmacy Lékárna Na Zelené. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, it deals with the theoretical bases of marketing communication strategies and characteristics of the Pharmacy Lékárna Na Zelené. The practical part focuses on the collection of data through questionnaire survey of one hundred respondents. Next step was an analysis of these data. Recommendations were made based on analyzing these proposals. Suggestions and recommendations should lead to an Increase in attendance of this pharmacy.en
dc.format.extent6191122 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlékárnacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectvěrnostní programcs
dc.subjectinternetová komunikacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpharmacyen
dc.subjectmarketing comunicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectloyalty programen
dc.subjectinternet communicationen
dc.subjectsurveyen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárnycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Pharmacy Turnout Increaseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Jana
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVIE0010_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam