Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorFrgalová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:32Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117705
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Mezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravin bylo zjistit postoje generace Y k původu potravin v České republice, na Slovensku a v Polsku. V teoretické části jsou popsány východiska chování spotřebitele, trh potravin a značky garantující původ potravin. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazníkového šetření na vzorku 530 respondentů generace Y. 221 respondentů bylo z České republiky, 151 z Polska a 158 ze Slovenska. Získaná data byla zpracována ve statistickém programu IBM SPSS. Výsledky jsou interpretovány ve čtyřech podkapitolách: Nákupní chování, postoje k původu potravin, znalost značek původu potravin, nákupy certifikovaných výrobků. Následně jsou výsledky srovnány a navržena doporučení pro generaci Y.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis on the topic International Comparison of Generation Y Attitudes to the Food Products Origin was to determine attitudes of generation Y in the Czech republic, Slovakia and Poland. In the theoretical part, the basis of consumer behavior, food products market and the labels guaranteeing the food products origin are described. The research was carried out through an electronic questionnaire survey on the sample of 530 respondents of generation Y. 221 respondents were from the Czech republic, 151 from Poland and 158 from Slovakia. Data was analysed with the IBM SPSS program. Results are interpreted into four chapters: Shopping behavior, attitudes to the food products origin, awareness of food products origin labels, purchases of certified products. Further, the results are compared and the recommendations for generation Y are formulated.en
dc.format.extent2551047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpůvod potravincs
dc.subjectzemě původucs
dc.subjectkvalita potravincs
dc.subjectznačka kvalitycs
dc.subjectpostoje spotřebitelůcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectFood products originen
dc.subjectcountry of originen
dc.subjectfood qualityen
dc.subjectquality labelen
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectsurveyen
dc.titleMezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravincs
dc.title.alternativeInternational Comparison of Generation Y Attitudes to the Food Products Originen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFRG0009_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam