Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorVandriáková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.available2017-08-23T09:13:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117707
dc.description.abstractPráce je vypracována na téma „Měření spokojenosti zákazníků banky“, konkrétně se jedná o pobočku České spořitelny v Havířově. Cílem práce je změřit úroveň spokojenosti zákazníků s touto pobočkou, dále zjistit jaké je využití samoobslužné zóny, internetového bankovnictví a mobilních aplikací. Pro splnění tohoto cíle byla využita metoda elektronického i osobního dotazování. Z provedeného výzkumu vyplývá, že největší vliv na spokojenost zákazníků mají faktory nabídka produktů a služeb, ochota a odbornost personálu a. dostupnost bankomatů. Nejhůře hodnocenými faktory z hlediska spokojenosti jsou poplatky, doba čekání a parkování. Internetové bankovnictví je mezi dotázanými zákazníky rozšířeno, avšak samoobslužná zóna a mobilní aplikace jsou klienty využívány méně. Na základě výsledků směřují návrhy k větší propagaci nových produktů a služeb, k individuálnímu osobnímu přístupu k zákazníkovi a operativnímu řízení chodu pobočky.cs
dc.description.abstractTheme of thesis is „Customer Satisfaction Measurement with Bank Services“, specifically branch office of Česká spořitelna in Havířov city. The main objective is to measure customer satisfaction with this branch office, obtain data about use of Self-service zone, Internet banking and Mobile applications. There was used electronic and personal questioning method. The conducted research shows that greatest influence for customer satisfaction is connected with factors like Products and Services offer, Willingness and Erudition of a personnel and availability of ATMs. The worst rated factors are Fees, Waiting time and Parking. Respondents often use Internet banking, however using of Self-service zone and Mobile application is not so common. The suggestions based on results of this thesis lead up to propagation of new Products and Services, individual approach to customer and operative management.en
dc.format.extent6328174 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectbankacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectbanken
dc.subjectservicesen
dc.subjectsurveyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami bankycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Bank Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAN0112_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam